Voorzitter
Martin Valk Rccm®

Martin is directeur/eigenaar van de arbodienst ‘Arbo Impact Services BV’. Daarin is hij actief als adviseur financiële schadelastreductie bij verzuim en arbeidsongeschiktheid. Hij houdt zich daar met name op corporate niveau mee bezig. Martin was eerder betrokken bij de commissie duurzame inzetbaarheid van OVAL en maakt deel uit van de ‘rondetafel Poortwachter van OVAL en UWV’. Verder maakt hij deel uit van de UWV klankbordgroep Zuid. Sinds 2011 is hij lid van de RNVC. In april 2012 werd hij bestuurslid. Eerst was hij eerst verantwoordelijk voor externe zaken, daarna bekleedde hij de functie van interim penningmeester en sinds april 2014 is hij voorzitter.
Externe zaken

Interne zaken
Rita Tselepis Rccm®

Rita is werkzaam als register casemanager en arbeidsdeskundige bij arbodienst Beter, een volle dochter van ABN AMRO Bank. Rita houdt zich o.a. bezig met het analyseren van en adviseren over complexe verzuimdossiers voor diverse grote banken en begeleidt bedrijven bij het implementeren van het Eigen Regie Model. 

Na het behalen van de diploma’s Casemanager regie op verzuim en de register casemanagement opleiding is Rita in 2013 lid geworden van de RNVC en werd ze in november 2014 aspirant bestuurslid Interne Zaken. In april 2015 is ze formeel benoemd als bestuurslid Interne Zaken.

Penningmeester
Jeroen Klaassen Crov®
Jeroen is directeur en mede-eigenaar van Insucare en gespecialiseerd in Verzuim en Inkomen. Samen met de werkgever begeleidt hij werknemers op het gebied van verzekerbare arbeidsvoorwaarden en verzuim (arbo). Hiervoor heeft Insucare het concept PBtotaal ontwikkeld om alle afspraken op het gebied van verzekerbare arbeidsvoorwaarden en verzuim direct en op ieder gewenst moment inzichtelijk te maken voor werkgever en werknemer. 
Jeroen is daarnaast bestuurslid/penningmeester van de stichting MU. Sinds 2012 is hij lid van de RNVC en vanaf april 2013 penningmeester.
Secretaris
Annemieke Gosker Rccm®
Annemieke heeft een ruime werkervaring als HR manager binnen de gezondheidszorg en de bouwnijverheid en sinds 2014 werkzaam als register casemanager, waarbij zij werkgevers ondersteunt ten van aanzien van de regie tijdens re-integratie van werknemers en op de procesgang conform Wet verbetering Poortwachter. Eind 2012 werd zij student-lid. Na het behalen van het diploma register casemanagement is in december 2013 als secretaris formeel toegetreden tot het bestuur.

Externe ondersteuning

Verenigingsmanagement
 

Verenigingsmanagement/secretariaat:
Edwin Bouwers
Ineke Corveleijn
Maja Wijers-Mo

Maja is in januari 2011 gestart met MW Administratie en Advies, een administratie- en belastingadvieskantoor in Ruinerwold. Vanaf 2012 verzorgt zij het factureren van de contributie en het verwerken van de financiële administratie van RNVC. 

Lid worden

word nu lid

Word nu lid van de RNVC en profiteer van alle voordelen!